Bua-sommer

God mandag!

Nå har jeg kommet meg vel tilrette i Oslo igjen, og er ferdig med sommerferien i Larvik. Mamma og hele familien kjørte innover hit i går, slik at jeg fikk med alle sakene og de fikk en Oslotur. I tillegg flytter også broren min til byen denne høsten, så vi var med han opp til Nydalen for å ta over nøklene til den nye leiligheten hans der. Det blir så hyggelig å få han til Oslo også!

Men før jeg reiste vekk fra Larvik, fikk vi heldigvis noen skikkelige sommerdager. Lørdagen hadde tante og onkel invitert hele storfamilien på pappa sin side til den lille hytta deres, eller Bua som vi kaller det, ikke så langt unna. Der hadde vi en helt perfekt sommerdag – vi badet masse, solte oss i timevis, lekte, grillet lunsj og jeg fikk til og med prøve meg på SUP-brett. Jeg har alltid har lyst til å teste det, og synes det ser helt rått ut. De hadde en litt gammel variant, men herlighet så gøy det var! Jeg er helt frelst, og fikk skikkelig mestring av å padle rundt og samtidig holde balansen. Jeg falt faktisk aldri av, og det er jeg litt stolt av, hehe. Det skal jeg definitivt gjøre igjen!

Er ikke dette bare det sommerparadiset?!

(Q) Har dere hatt noen skikkelige sommerdager?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg