brunette

Hei, dere!

Her om dagen var jeg i byen for å handle ferdig de siste julegavene. Mens jeg var i byen, og gikk rundt i butikkene, fikk jeg så veldig trang – og lyst – til å farge håret mitt. Jeg pleier egentlig å gjøre det sånn rundt høst-tider, men i år har jeg ikke gjort noe med det, og sist jeg farget det var i september i fjor. Jeg kjører alltid safe, og velger alltid samme farge, for jeg vet hvor godt jeg liker den. Håret mitt blir noen toner mørkere, og jeg glir vel over i brunette-siktet. Fargen er fra L’oreal og heter mørkeblond, men på mitt hår blir den heller en kald, lys brunfarge. Jeg er såå fornøyd, og er glad for at jeg endelig tok meg selv i nakkeskinnet og farget håret mitt igjen! Jeg er veldig glad i den naturlige fargen min, altså, men det ligger en viss sannhet i ‘forandring fryder’…

(Q) Hva synes dere om fargen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg