brudeslør

Mye blomster om dagen, hehe, men det er rett og slett fordi det er vår, og jeg trenger litt påfyll av fine ting hjemme. Jeg var innom H&M i Karl Johan tidligere i dag, og gikk inn i home-avdelingen deres. Der har de så mye fint, men i akkurat denne butikken har de en egen liten avdeling for blomster. Det er ansatte der som jobber med å sette sammen buketter, hjelpe til med å pakke inn og som gir gode blomsterråd. Jeg har falt helt for brudeslør etter at jeg har sett så mange fine bilder på ulike blogger og Instagramprofiler. De gjør så mye, men er så enkle! Jeg måtte bare ha med meg en bukett derfra (og jeg fant en perfekt vase til dem også), herlighet jeg føler meg skikkelig voksen som handler blomster og vaser for meg selv, haha!

(Q) Har dere en bukett stående i heimen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg