bortskjemt helg

God tirsdag!

Denne helga var familien innenfor i Oslo, og vi hadde flere dager sammen. Eller, det vil si, jeg var med Anniken og Thea – stesøstrene mine, hele helgen, og lørdags kveld kom pappa og stemoren min også inn for å spise ute sammen. Ettersom jeg er en smule handikappet, ble jeg hentet av pappa, før vi kjørte til nedre Grünerløkka for å møte resten av familien. Vi hadde bestilt bord på fantastiske Trattiora Popolare, og før vi fikk bordet vårt der, tok vi noen glass på en bar like ved. På restauranten bestilte vi treretters – og det var rene luksusen! Så mye forskjellig god mat, først italienske småretter, så en deilig pasta og til slutt en dessert med ostekrem og bær. Det var en skikkelig opplevelse av et restaurantbesøk! 
Dagen etter kom Thea og Anniken opp til leiligheten min, og hadde med både vaffelrøre- og jern. Vi lagde vafler (som jeg faktisk ikke kan huske når jeg spiste sist), og koste oss masse sammen før Anniken måtte videre på flyet tilbake til Bergen. En ordentlig familie-helg, men jeg har storkost meg med dem. ♥

(Q) Har dere gjort noe stas i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg