blekk på beina

God søndagsmorgen!
Denne helgen var vært ganske rar, eller jeg føler vel egentlig at hele denne uka har vært litt rar. Jeg hadde fri (eller jobbing med en oppgave som ikke lar seg jobbes med før mandag, altså fri) både torsdag og fredag, og dermed fikk jeg på en måte helgen min da. I går møtte jeg to venninner på kafé ,em netter det jobbet jeg, og kjente ikke akkurat veldig på lørdagsfølelsen… Men i dag er jeg sjeleglad for en søndag, akkurat så avslappet som en søndag skal være. Pappa er i hovedstaden i dag, så jeg skal møte han og stesøstra mi senere i dag for å dra ut og spise, så det blir veldig hyggelig!

Over til noe litt annet, jeg bestemte meg ganske spontant på fredag for å utvide kolleksjonen min av tatoveringer, hehe. Jeg har såå lenge hatt lyst på en liten mummi ved foten, fordi jeg elsker mummidalen høyere enn selve livet, som de fleste sikkert har fått med seg etter at jeg var i Finland og Mummidalen i sommer. Så endelig fikk jeg meg verdens fineste lille kjekkas ved ankelen. I tillegg tok jeg et rødt hjerte på den andre foten, og jeg synes begge to er helt nydelige! Jeg synes tatoveringer er så fint, og jeg kjente det var på tide med en eller to til nå, så jeg er strålende fornøyd! 

 

(Q) Har dere noen tatoveringer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg