blåmandag

Hei!
Så vidt jeg vet, er vel denne mandagen den eneste korrekte blåmandagen? Dagen etter fastelavn, dagen før feitetirsdag. Det er litt artig med sånne tradisjondager, ikke at jeg gjør noe særlig med dem, men det er gøy å kunne si at i dag faktisk er en skikkelig blåmandag – uten å overdrive! Vel, dagen lever opp til navnet. Mandager er bestandig tunge, men i dag startet vi med en ny medierullering på studiet, altså mye jobbing og hektiske dager som venter. Ikke veldig motiverende. Men jeg håper vi kommer greit i gang med saken vi skal lage, sånn at jeg slipper å ha blåmandag resten av uka også, hehe. Okei, nok klaging. Nå skal jeg prøve å gjøre dagen litt bedre ved å sette meg på en kafé eller noe lignende. Jeg trenger å koble av litt. Ha en fin uke!

Sjekk forresten denne helt nydelige koppen jeg fikk i gave her om dagen! Halvor Bakke sin kolleksjon for Magnor i stilen Lerk. 

(Q) Er det flere som kjenner blåmandagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg