besøk fra hjembyen

Heisann!

Så langt i dag har jeg sovet lenge, hatt en rolig morgen, laget meg iskaffe, og nå sitter jeg med PC-en foran meg klar for å skrive litt på oppgaven min. I går var en skikkelig fin dag, jeg tok meg fri fra alt stresset, og hadde en real Oslo-dag. Marie kom hele veien fra Larvik til Oslo for å besøke oss her. Så Maren, Helene og jeg dro ned til sentrum for å møte henne på formiddagen en gang. Vi dro videre til Frogner og satt oss på Oslo Raw for å ta brunsjen der. Det var suksess! Videre dro vi en tur til Bogstadveien for å kikke litt, shoppe bittelitt og bare rusle i gatene der. Plutselig hadde tiden gått fra oss, og Marie måtte reise, men den lørdagen var skikkelig etterlengtet! Det var så fint å endelig gjenforenes alle fire, og tilbringe lørdagen sammen. Sånne dager gjør meg glad!

(Q) Hva pleier dere å bruke lørdagen til?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg