beginning of april

God tirsdag, dere!

Plutselig, litt sånn uten at jeg egentlig har merket det helt, var mars over. Vi er snart en uke inne i andre vårmåned. Jeg synes det har gått fort, jeg. Mars har bydd på så mye av både vinter og vår, jeg har kost meg i solsteika og måttet kaste jakka den ene dagen, men kledd meg i tykk parkas og krøket meg sammen av kulde den neste dagen. Sånn er vel alltids overgangene, men jeg er så veldig klar for sånn ordentlig varm og god sol nå. Heldigvis har noen av påskedagene hjemme i Larvik vært fine, og jeg har fått litt påfyll av både finvær og kos før det brått er hverdag igjen. Ha en fin uke videre!

(Q) Hvordan har deres start på april vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg