barnebursdag og full fart

Hei! Jeg kom tilbake til Oslo sent i går kveld etter en litt lengre helg hjemme. Jeg dro jo hjem etter tatoveringstimen min på torsdag, og ble frem til gårsdagen. Selve grunnen til at jeg dro til Larvik i helga var fordi lille, skjønne lillesøster fylte fem år på lørdag. Altså, fem år?! Jeg kan ikke fatte og begripe hvor tiden har blitt av, hun blir så stor! Så vi feiret henne hele helgen, med barnebursdag og familiebursdag fordelt utover helgen. Det var stor stas og hun fikk feiret de store fem skikkelig. I tillegg var det veldig hyggelig å se igjen familien, nå hadde det plutselig gått en stund siden sist. Jeg rakk ikke gjøre så veldig mye annet i helga, men jeg klarte å snike inn et legebesøk (har noen bein og føtter som er helt på trynet), litt tid sammen med pappa sin side av familien, og noen deilige kjøreturer med musikk på anlegget. Sistnevnte er ganske det aller, aller beste med å reise hjem. Bilkjøring blir det rent lite av her i Oslo, så det utnytter jeg som best jeg kan når jeg først er hjemom!

(Q) Hva gjorde dere i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg