bakesøndag

God søndag!

Dette har vært en veldig, veldig rolig helg fra min side. Jeg har vært ganske sliten etter at jeg kom tilbake til Oslo etter jula. Det er vel noe med at jula og all feiringen synker litt inn etter en stund, en slags hangover på juleferien, hehe. Men det har vært godt å kunne ta det helt med ro denne helgen, og bare gå noen turer, se på et par filmer og bake. I dag satte jeg i gang med litt ordentlig bakst, for første gang på lenge! Jeg fikk en kjøkkenmaskin til jul, og den fikk jeg innviet med verdens beste kardemommeknuter. De er så himmelsk gode, og med en kjøkkenmaskin er det jo lekende lett å sette en deig! Jeg bruker oppskriften til Ida Gran Jansen, og nå lukter hele leiligheten deilig gjærbakst. Akkurat sånn en perfekt søndag skal være før morgendagen slår til med oppstart etter ferien og nettforelesninger. Ha en fin slutt på helga!


Se forresten på disse fine skattene jeg fant på Søstrene grene og Granit på en svipptur på Grünerløkka i går, jeg elsker særlig koppene!

(Q) Hva har dere gjort denne helga?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg