åttende mars

Hei, dere!
Akkurat nå sitter jeg og gjør siste innspurten på bachelor-oppgaven min, før den skal leveres om to korte dager. Det er nydelig å tenke på at det snart er over, men stressende å ha så kort tid igjen – selv om jeg snart kan si meg ferdig. 
Jeg innså plutselig at mars har flydd avgårde, og det er den tiende allerede. Men søndag var jo 8. mars, en dag verdt å feire. Særlig i Oslo! Helene og jeg dro ned til Youngstorget midt på dagen for å se alle som hadde kommet for å markere kvinnedagen. Vi fikk også sett 8.mars-toget for første gang i Oslo, og det var rett og slett litt rørende. En så viktig dag!

Senere samme kveld var det duket for konsert, for fineste Unni Wilhelmsen spiller i Oslo hver 8.mars. Jeg har gledet meg til den konserten i evigheter, og det var så bra å endelig se og høre henne igjen! Da konserten var over, ble vi igjen noen stykker pluss Unni selv, og holdt festen gående. Vi dro på flere utesteder og hadde det så utrolig morsomt. Da det siste utestedet stengte klokka tre på natta, dro vi videre på nach til en av de vi var med. Der ble vi søren meg til klokka seks, og fortsatte festen med god musikk og skravling. Det er den beste festen jeg har vært på, på lenge! Jeg var relativt redusert i går, men det er bare småtteri, for den søndagen var det verdt! Håper dere har en fin start på uka 🙂

(Q) Markerte dere kvinnedagen på noen måte?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg