årets første uke

God torsdag!

Snart er det helg, og det er jammen meg en hel uke siden nyttårsaften. Jeg har allerede vært på plass i Oslo i noen dager, og jeg synes egentlig dagene har gått ganske raskt her. Jeg har stort sett kun jobbet med en eksamen som skulle leveres nå i dag, og det har tatt både tid og ork. Men nå er den lever, og jeg er ferdig med det småstresset rundt den – ganske deilig! Til mandag starter vi opp igjen med undervisningen, og jeg kan ikke si jeg er særlig motivert for nettstudier fremover. Det er tungt, men jeg håper foreleserne våre har noen gode digitale løsninger… Jeg kan ikke annet enn å krysse fingrene for en grei start på året, for jeg tror jeg må stålsette meg for litt ekstra motgang også i år. La oss gjøre det beste vi kan, og si at det er godt nok. Mer skal i alle fall ikke jeg forvente av meg selv!

Åh, de siste dagene med snø hjemme i Larvik.. Så himla fint!

(Q) Hvordan har årets første uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg