alle kjolers drøm

Dette er faktisk verdens aller fineste kjole. Og deiligste. Jeg kunne bodd i den!

I sommer forelsket jeg meg helt i denne kjolen fra det norske merket Envelope1976, etter at jeg intervjuet grunnleggeren av merket, Celine, for en sak jeg skrev. Hun hadde på seg samme kjole i grønt, og jeg kunne faktisk ikke slutte å tenke på den. Skikkelig klassisk, men jeg synes den var så unik. Kjolen heter ‘Cannes dress’, og kan brukes på flere forskjellige måter. For noen uker siden var jeg så utrolig heldig at jeg fant den på Tise for en litt billigere prislapp, og da måtte jeg ha den. Det er kanskje det beste kjøpet jeg har gjort i år! Den er så allsidig, og kan være fin til både hverdags og fest. Stoffet er helt magisk, og jeg føler jeg svever rundt i en nattkjole, hehe. Jeg bruker den så fort jeg har anledning til det, og har fått så mange fine komplimenter for den! Nei, dette er årets lykkekjøp, tenk at man kan bli så tullete glad av en kjole!

(Q) Hva synes dere om kjolen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg