Akerselva i mars

Dagene blir lett kjedelige og langsomme i disse koronatider, og jeg har ikke særlig godt av å skulle isolere meg totalt fra omverdenen. Jeg prøver å holde avstand til de jeg klarer, men hodet mitt har ikke godt av den isolasjonen mange nå er i. Jeg er heldigvis ikke i noen karantene, så jeg styrer litt selv åssen jeg velger å være inne/utendørs, men jeg prøver å være inne og hjemme så langt jeg klarer, en slags mini-selvpålagt-karantene-ish.

Men jeg har behov for å komme meg ut litt, og i går var det helt nødvendig med en skikkelig god luftetur. Jeg har ikke kunnet gå lange turer med foten min på evigheter, men i går fikk det bare briste, jeg takler å ha litt smerter i beinet… Jeg gikk meg en tur oppover Akerselva, til Nydalen. En utrolig fin tur, hvor det ikke føles som man er omringet av byen konstant. Fra Nydalen gikk jeg videre mot Ullevål Hageby – en av Oslo-favorittene mine – og derfra gikk jeg noen omveier hjem. Jeg hadde podcaster på øret og nøt sola, selv om det var faretruende mørkt noen steder. En slik tur gjør godt for sjela i disse tider..!

(Q) Har dere noen tips til aktiviteter om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg