adventsstake med stemning

Denne varianten av en adventsstake har falt i god jord her i leiligheten. Jeg har sett flere bilder av folk som bruker gamle vinflasker som lysestaker, og jeg måtte bare kopiere den ideen. Det ser så elegant og stilig ut, og det passer jo perfekt med lys oppi! Da jeg tok bildene hadde jeg bare laget én stake, men ettersom det er 3. søndag i advent i morgen, har jeg klart å få tømt to flasker til (slapp av, har ikke drukket såå mye på så kort tid). Uansett, det ser så kult ut, og jeg må si at jeg elsker den koselige adventsstaken vår!

(Q) Hvordan adventsstake har dere hjemme?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Jeg synes det er utrolig kult med slike vinflaskelysestaker! Jeg har noe lignende, vanskelig å forklare hehe. Så har jeg klippet ut tall i papp, tatt på lim og strødd på glitter, for så å feste tallene på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg