a weekend to treat yourself

Hei!
Etter noen dager med jobb var det godt med helg. Jeg la meg sent i natt etter litt for mange episoder Friends og en ny Netflix-film med Jennifer Aniston (Murder Mystery, god miks av komedie og action – kan anbefales). Så det var deilig å kunne stå opp i dag uten en eneste plan foran meg. Jeg gikk til sentrum og Karl Johan, hvor det var markedsdager. Det tøyt folk i gatene overalt både på grunn av masse salg og knallfint sommervær. Jeg er sjeldent glad i å gå i kø, så det var litt slitsomt å være i sentrum, men jeg fant et par ting på salg som jeg ikke klarte å dra uten. Dermed fikk jeg svidd av litt penger i dag også, hehe. Godt jeg jobber, si… Noen bør kanskje ta kortet mitt snart? Neida, jeg er ikke så ille, men jeg tenker så ofte at jeg skal “treat myself” eller bare unne meg noe etter en lang uke, eller etter eksamen, eller etter ja.. alt? Lista over unnskyldninger er lang. Men det gir meg litt boost av å handle litt nye ting, så jeg sier meg fornøyd, jeg. Nå skal jeg fortsette med litt serier eller en film, og bare nyte helgen videre. Håper dere har en fin lørdag!

(Q) Har dere gjort noe gøy i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg