å unne seg litt luksus

Hei!

I dag har jeg fridag, eller egentlig lesedag, og det var altså så herlig å ikke ha på noen alarmer i dag morges, og bare kunne ligge og dra seg lenge. Jeg gikk en tur ut for å kikke litt i noen butikker på Majorstua og Frogner. Jeg skulle i hovedsak bytte noe på Kitchn, og endte med å ha med meg begge de nyeste mummikoppene hjem, hehe. På Frogner var jeg innom en veldig koselig, liten butikk som heter Happy days in the house, og der fant jeg et sjal jeg har siklet etter i lange tider. Det er et skikkelig investerings-kjøp, men jeg har ønsket meg det så lenge, at jeg følte jeg kunne unne meg dette. Og jeg er helt forelska. Sjalet heter ‘Daisy’ og er fra Dehn Design – seriøst, søk det opp og se hvor vakkert det er. Nå er jeg vel hjemme etter å ha svidd av litt penger, men jeg er så fornøyd! God torsdag 🙂 (Q) Hva synes dere om innkjøpene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg