80’s-faddere

Hei, dere!

Halvveis i fadderuke to, bare et par dager igjen før to lange uker med festing er over. Hehe, jeg har storkost meg så langt, og vi har drevet med masse morsomt i faddergruppne, men dette er russetiden om igjen. Og det tærer litt på kreftene! Men jeg har utrolig nok klart å kombinere fest, fadderuke, skole og jobb – og det synes jeg fortjener en liten medalje (eller klapp på skuldra). Vi er i gang med andre oppgaven vår på studiet, og denne gangen skal vi lage et TV-portrett. Resten av denne uka og deler av neste har vi tid til å filme. Jeg har jo ikke drevet så ekstremt mye med TV eller film før, men jeg tror det skal bli veldig artig å drive mer med det fremover. Jeg kjenner det skal bli godt når helga kommer og jeg kan ligge i senga, eller bare vaske klær og leiligheten uten at det gjøres i hastverk. Sånn, der setter vi strek for bablingen om stress. Håper dere har en fin dag!

Og forresten, sjekk stilen vår i går – vi hadde temafest, og faddergruppa vår valgte det glade 80-tallet som tema! Jeg elsket det: deilig musikk hele kvelden, helt ekstremt rare kleskombinasjoner. Just the way we love it!!

(Q) Har dere gjort noe morsomt denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg