27° i vannet

Ah, for en dag!

Selv om det har skyet litt til nå, er det fremdeles mange-og-tredve grader ute. Jeg koker her jeg sitter inne med full gjennomtrekk. Da jeg sto opp i dag tidlig, hoppet jeg i bikinien, og la meg ut på verandaen for å sole meg. Det ble raskt så varmt at jeg måtte løpe inn igjen og vente en halvtime før jeg klarte å ligge ute igjen. Jeg ble litt lei av å fly inn og ut, så jeg pakket sammen håndkledet og litt skift, og satt meg i bilen på vei til stranda. Jeg kjørte til et helt nydelig sted hvor jeg badet så utrolig masse som barn her i Brunlanes, Torpevannet. Det er et relativt lite vann, så det varmes opp rekordfort, og i dag hadde det blitt målt 27 grader i vannet der. Det er jo helt sykt? Det var ikke mye nedkjøling der, for å si det sånn, haha. Men det var så deilig, jeg tror at jeg badet i over en time til sammen! Det var definitivt dagens beste avgjørelse å dra dit! Håper dere også nyter sommervarmen 🙂

Og sjekk denne nydelige, fargerike sangriaen stemoren min lagde i går, da! Den smakte helt fantastisk i kveldssola…

(Q) Hva har dere drevet med i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg