21 år gammal

Hei på dere!
I dag er den store dagen min, jeg har bursdag og fyller hele 21 år! Herlighet, 21?! Hvor har det blitt av hele livet mitt på denne kloden? Jeg kan ikke tro at jeg har bikka tjueen. Det var liksom så stort i fjor da jeg ble 20, men nå – ett år senere – er det liksom som om noe har skjedd. Jeg tenker at det bare går nedover fra nå, hehe. Neida, det er nok enda en stund til.
Bursdagen min har vært relativt rolig og sengeliggende. Jeg har ikke kunnet bevege meg stort enda, og må holde meg i ro med beina høyt i enda et par dager til. Heldigvis har jeg verdens fineste samboere som har vertet meg skikkelig opp i dag! Det er ikke så gærent å tilbringe 21-årsdagen i senga når jeg har to stykker som ordner sushi, bursdagsgave og kos. Jeg er heldig!

(Q) Hvordan har dagen deres vært?
~Mathilde~
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg