20 år!!

Heisann!

I dag er dagen min, 14. januar. Jeg blir 20 år. Herlighet, hvor sykt er ikke det? Ikke mer tenåring, ikke mer -ten. Jeg har alltid følt at 20 er så stort, da er man voksen liksom. Men jeg føler meg enda ganske liten, om jeg skal være ærlig. Dagen hittil har vært utrolig fin! Jeg våknet opp til mange hyggelige meldinger og gratulasjoner. Det gjorde hele morgenen så mye bedre, og jeg har vært i strålende humør hele dagen! Jeg elsker virkelig bursdager, og denne gangen er intet unntak. Marie kom på overraskelsebesøk og jeg ble virkelig tatt på senga, det var så hyggelig!! Hele firkløveren samlet.
Vi har lagd bursdagstaco sammen, jeg har fått fine gaver, og jeg har lagd min første hjemmelaga gin&tonic! Dagen er komplett, og jeg har hatt verdens beste 20-årsdag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg