tidlig juleferie

Hei, dere!

Beklager for at det har vært litt stille herfra i det siste, jeg har rett og slett måttet prioritere eksamen med alt stresset og alle forberedelsene i før det. Det har vært mye intens lesing av pensum og kollokvie på skolen med gjengen. Men nå er vi endelig ferdige, og har søren meg juleferie!! Det er så fantastisk deilig, og vi har i tillegg en skikkelig lang ferie. Vi starter ikke opp på studiet igjen før 7. januar – nesten en måned fri! Selve eksamenen i går tror jeg gikk ganske bra, jeg har i alle fall en god følelse, og jeg fikk til å svare på det oppgavene og drøftingen spurte om. Nå vet jeg jo ikke hvordan lista ligger for sensorene, men jeg kjenner meg relativt fornøyd med det jeg leverte. I dag har jeg tuslet litt rundt i byen og kikket litt i noen butikker. Jeg har ingen store planer frem til jeg drar hjem neste uke, så disse dagene prøver jeg bare å slappe av med og kose meg med. I morgen er det julebord med klassen, og det gleder jeg meg skikkelig til! Ha en fin kveld!

(Q) Har dere eksamener nå før jul?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg