let it snow, let it snow, let it snow

God lørdag! Er ikke dette synet bare helt fantastisk? Jeg var så over meg av lykke da det begynte å snø på torsdag. Jeg sto i lange tider ved vinduskarmen, bare for å se på at snøen la seg på bakken. Det har kommet skikkelig mye snø her i Oslo også nå, og jeg kjenner det gjør noe med hele meg! Det blir mye lysere ute, og det er ganske mye hyggeligere å vandre rundt i gatene her når julemusikken og julelysene som er hengt opp overalt får litt snø å matche julestemningen til. 
Jeg var på jobb i går, og derfor fikk jeg ikke gjort så mye annet enn det og litt fredagskos her hjemme sammen med Maren. Vi har begge to eksamener neste uke, så vi leser pensum vegg i vegg. Men det er deilig å kunne gjøre noe litt annet også, for jeg må si at jeg er temmelig lei av disse eksamens-forberedelsene nå. Snart er det over – heldigvis! Enn så lenge skal jeg vekselvis lese om etikk og nyte synet av den vakre snøen utenfor vinduet!

(Q) Har det kommet snø der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg