med nesa ned i bøkene

Hei!

Helt siden mandag har jeg kun sittet inne og lest til eksamen. Jeg kjenner meg passer lei allerede etter to bøker, men samtidig er det bare en snau uke igjen med hard jobbing før jeg kan ta velfortjent ferie. Jeg vet at jeg ikke er alene om disse tankene og den grusomme eksamensstrida, men vi får stå i det sammen. I dag sitter jeg på skolen sammen med Jesper og Julie for å snakke litt om pensum, og for å prøve å lese litt videre. Foreløpig har vi skravlet bort 90 % av tiden, men det trengs oppi all lesingen, det òg! Jeg må bare klage bittelitt altså, men det er så tørt å lese om tekstreklame, basic journalistinnføring og etikk. Jeg skal prøve å ikke drukne helt ned i alt dette stoffet, men det er stort sett bare dette jeg skal gjøre den neste uken. Så krysser fingrene for at jeg har kreftene på min side, og får lest nok frem mot eksamen. Sånn, nok snakk om det. Ha en fin onsdag!

(Q) Hva driver dere med om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg