leseuke

God mandag!

Jeg føler jeg sitter med pensum og bøker opp til ørene nå, men det er bare slik jeg må innse at denne uka blir. Vi har leseuke før eksamen neste tirsdag. Jeg har derfor vært hjemme i hele dag, og det har vært både deilig og grusomt. Deilig fordi jeg faktisk kunne sove en liten stund lenger enn jeg pleier på mandager. Grusomt fordi jeg ikke har gjort annet enn å sitte ved skrivepulten min i hele dag og lese pensum og ta notater. Vel, det er ikke helt sant, for jeg snek inn en liten bake-økt også. Jeg har faktisk bakt hver dag siden 1. desember nå, og det er så koselig. Jeg har nå klart å bake fire av sju slag, og det må jeg nesten si meg litt imponert, og overrasket, over. Men sett bort ifra den lille timen det tok, har jeg bare sittet foran en PC-skjerm med etikkbøker og journalistikkbøker ved siden av meg. Så denne uka får bare være litt slitsom, det er bare denne uken. Snart er vi ferdige med eksamen, og da er det ferie!

Dette var meg i dag:

(Q) Har dere eksamener nå før jul?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg