julekakebakst

Hei!

I går ble en skikkelig fin lørdag, med både julebakst og hygge med gode venner. Erika kom som sagt på besøk for å hjelpe meg med å komme i gang med de sju slagene. Det ble mye skravling og julemusikk på full guffe, så vi sa oss fornøyde med to slag, haha. Men det var så gøy, og vi følte oss faktisk ganske konemateriale (eller bare selvstendige voksne) da vi hadde tatt ut slag nummer to av ovnen. Det ble brune pinner og potetmelskaker på oss, og det må jeg si meg veldig fornøyd med, for jeg synes det er ganske imponerende å ha startet på julebaksten allerede 1. desember! Da Erika hadde dratt, var jeg ikke alene i mer en halvannen time før Julie ringte på døra. Vi hadde ingen planer annet enn å spise julekaker og se på julefilm. Det ble en utrolig koselig kveld med Love Actually på skjermen. Dere skjønner at jeg er i julemodus, eller? Haha ♥


fiine snuppa mi!!

(Q) Har dere startet på årets julebakst?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg