1. DESEMBER

Det er desember!! 

Hei, og god lørdag! Herlighet, jeg kom meg aldri i seng i går kveld. Jeg ble sittende oppe til midnatt bare for å kunne markere denne dagen skikkelig med høy musikk og dansing. Håper ingen så meg gjennom stuevinduene, haha. Så ble jeg sittende i telefonen og skravle med Erika fordi vi begge to var så gira på at klokka hadde bikket midnatt, og at det endelig var blitt desember, men det var jo bare superkoselig! Vi avtalte også at hun skulle komme over hit en tur i dag for å bli med på julebaking. Jeg hadde planlagt å bake noen av de sju slagene i helga, og det er jo enda bedre når man er to! Jeg var på butikken og handlet inn litt bakevarer i sta, og for å være ærlig tror jeg aldri jeg har vært så gira for å bake noensinne før!! Herlighet, jeg er helt frelst av at det endelig er desember… 


Aller fineste mamma har også laget pakkekalender til meg her, og dette skjulte seg bak 1.! Så koselig, jeg gleder meg til pepperkakepaking ♥

(Q) Er det flere som er rimelig gira for 1. desember?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg