siste dag i november

Hei, dere!

Nå er det endelig helg, og ikke bare hvilken som helst helg heller: i morgen er det desember(!!). Jeg er jo tidenes julemenneske, man må ha levd under en stein for ikke å ha fått med seg det, og jeg er så gira for morgendagen at jeg snart sprekker! Både Maren og Helene er hjemme i helgen, så jeg er alene i leiligheten, og har ingen planer annet enn at jeg tenkte jeg skulle starte på julebaksten i morgen. Noe må jeg jo gjøre, og jeg fikk så lyst til å bake litt igjen, det er så lenge siden sist – og det er jo så koselig.
I dag har jeg bare vært på skolen for å ha en gjennomgang av nyhetssakene vi lagde denne rulleringa. Da vi var ferdige ble vi sittende igjen er par stykker på skolen og skravlet litt før vi tok veien hjem. Siden det har jeg prøvd å gjøre det litt julekoselig i leiligheten. Været ute er skikkelig grått og trist, så jeg har pyntet opp litt med lys, litt julepynt og et bittelite juletre. Det er så mye hyggeligere her nå, spesielt siden det er så mørkt utenfor vinduet. Ei som er klar for desember, si!

(Q) Har noen flere av dere begynt å pynte smått til jul?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg