let it snow

God torsdag!

I dag har jeg fri, og skal nyte at jeg kan gjøre ingenting, mulig jeg går en tur ned til sentrum for å kikke på et par ting, men det får vi se an. Jeg sov lenge i dag, og kjente at det virkelig trengtes. Nå har jeg rukket å dusje og lage meg en varm kopp med kaffe, eller havrelatte – som jeg har helt dilla på om dagen. Da jeg først kom meg opp av senga tidligere i dag, og skulle dra vekk gardinen, så jeg at det hadde lagt seg et lite, tynt, hvitt teppe utenfor. Jeg ble så glad, og kjente julestemningen synke enda litt lenger inn! Vet ikke hvor lenge det vil vare, for det var ikke snakk om mye snø, men jeg håper det kan komme litt til. Gjerne også bli liggende til desember er over. Jeg tror det er å ønske litt vel mye, men jeg har så lyst på en hvit jul i år!!

(Q) Har det kommet snø der dere bor?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg