julekalender

God tirsdag!

Jeg har ikke vært helt i slaget i det siste, så da alarmen gikk i dag morges kom jeg meg ikke lenger enn opp på sengekanten før jeg kjente at jeg ikke orket skolen. Det sitter litt lange inne, for jeg er egentlig glad i å ha rutiner, og å være på skolen selv om jeg har gjort det jeg skal i forkant. Bare for å ha de rammene, og være i arbeids-omgivelser. Jeg ble liggende i senga litt til, og kom meg etter hvert opp og kledde på meg ullundertøy og julegenser, før jeg tuslet inn i stua og satte på God Morgen Norge. 
Da jeg var hjemme i helga var jeg så heldig at mamma hadde ordnet i stand en pakkekalender som hun sendte med meg tilbake til Oslo. Vi har gjerne hatt tradisjon for å ha pakkekalendere, eller noe i den duren, men jeg hadde ikke forventet at hun skulle legge ned så mye arbeid i en kalender til meg – nå som jeg tross alt har flyttet. Men jeg ble så glad for det, og nå er jeg enda mer gira for desember. Kan ikke denne måneden være over snart?! Jeg er såå klar for jul, haha! 

(Q) Har dere noen kalendertradisjoner?
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Så koselig med kalender! 🙂 jeg har laget en kalender til samboeren min for første gang, så gleder meg til å høre hva han synes om den 🙂

    2. Jeg har laget kalender til samboer, mini har rampenissen som skal gjøre sprell og koselig ting, samt at vi alle har en sjokolade kalender og mini har også en Disney kalender med 24 små bøker 🙂 samboer og jeg fikk også en kalender kurv av min mor med alt fra mat, tilbehør og godis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg