hjemme før jul

Hei, dere!

Jeg kom tilbake til Oslo i går kveld etter å ha vært hemme for helgen. Det var skikkelig koselig, med tanke på at jeg var hjemme så utrolig kort sist gang. Jeg dro hjem til pappa og Janne der verdens beste hunder ventet meg. Jeg tror sånn rundt 50 % av tiden min hjemme har gått til å kose de halvt ihjel – men de er så gode! Fredagen var relativt rolig, og vi hadde en typisk fredagskveld hjemme. På lørdag var jeg ført på juleverksted sammen med mamma og Leah, og fikk kjenne på enda mer julestemning. Etter det dro jeg til byen for å titte litt innom noen butikker og sånt. Jeg endte kun opp med en stygg julegenser og en julelysestake til vinduet i leiligheten vår, haha. Men det var deilig å få gått litt rundt i Larvik igjen! I går gikk mesteparten av dagen til bursdag får min kjære farfar. Det var i all hovedsak grunnen til at jeg kom hjem, og da var vi samlet hele familien og feiret sammen. Jeg er jo så glad i bursdager, og dt var i tillegg ganske lenge siden jeg hadde sett hele den siden av slekta – så det var en veldig hyggelig slutt på helgen, før jeg satte snuta innover mot Oslo igjen sent i går kveld. Håper dere hadde en fin helg!

(Q) Gjorde dere noe fint denne helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg