Jul i Vinterland

Hei!

Nå er endelig noen hektiske dager med mye nyheter og jobbing over. Jeg fikk skrevet og levert fra meg den siste saken tidligere i dag, og det var så nydelig å kunne lukke PC-en og bare dra hjem uten noen oppgaver hengende over meg. Nå har jeg kun en gjennomgang av sakene, og eksamen, før vi er ferdige for semesteret(!!) – det gledes… I går var jeg på Oslos mest populære juletradisjon “Jul i Vinterland”. Jeg har sett så mange bilder derfra tidligere, og har sittet med hjerter i øynene hver gang jeg ser noen har delt bilder fra vinterlandet. Og det var minst like vakkert i virkeligheten!! Jeg er jo over middels begeistret for jul, og dette var virkelig stedet for meg, haha. Jeg rakk ikke gjøre stort mer enn å kikke litt i bodene og tusle gjennom området, for jeg lagde en sak til studiet derfra. Men jeg skal definitivt tilbake, for det var himmel på jord for en juleperson som meg!

(Q) Har dere besøkt Jul i Vinterland?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg