black week

Hei på dere!

Vi er i gang med tredje og siste runde med nyhetsproduksjon på studiet, så det har tatt opp tiden min de siste dagene. Det skal riktignok bli veldig deilig bare vi blir ferdige med det, for da er det ikke noe annet enn eksamen som gjenstår før ferie(!!). Dagene har gått til å finne nyhetssaker og jobbe sammen om ideer i gruppa. Uansett, dette har jeg pratet om nok ganger før, hehe. 
Denne fredagen er det hele verdens salg-høytid – altså, man har virkelig levd under en stein hvis man ikke har fått med seg alle TV-, og nettreklamene for black friday?! Det er helt sinnsykt hvor stort det har blitt, og hvor viktig denne fredagen er for alle butikkene. Jeg har ingen planer om å bruke opp studielånet mitt på shopping, men flere av butikkene kjører også black week (ikke kun fredagen, altså), og der røyk jeg på en liten smell. Neida. Joda.
Jeg så at Makeup Mekka hadde ekstremt masse på salg. Det er egentlig et merke jeg ikke har prøvd særlig mye fra, men jeg har hørt mange snakke varmt om flere av produktene, så jeg tenkte jeg kunne gi det en sjanse. Jeg gikk amok, og bestilte med meg ganske mange sminkeprodukter hjem. De kom på døren i går, og jeg nærmest hoppet av lykke!! Jeg må si det, jeg er skikkelig imponert over det jeg testet ut så langt. Anbefales virkelig!

(Q) Har dere testet ut noe fra Makeup Mekka før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg