en start på julestemningen

Heisann!

Jeg dro ganske spontant hjem til Larvik en liten tur på lørdag. Jeg bestemte det mens jeg var på jobb sent fredag kveld, for jeg var blitt invitert i bursdag til søstera til stefaren min. De skulle feire hjemme hos oss, og jeg tenkte det var koselig å få med seg. Så jeg satt med snuta vendt mot Larvik ikke lenge etter at jeg faktisk bestemte meg for å dra, hehe. Men det var veldig hyggelig, og jeg fikk vært litt sammen med den siden av familien, som vi ikke ser så ofte ellers. Jeg ble over til søndagen, og vi gjorde så mye morsomt natt til søndag. Altså, tiden bare fløy fra oss.. Først skulle vi bare se på en julefilm (fordi vi ikke klarte vente lenger, så vi måtte bare se Elf!), og det fikk meg i så god stemning. Så jeg bestemte at det var på tide å starte på julemusikken (ja, jeg har holdt meg lenge nå, men det passet så bra etter filmen og alt). Vi hoppet og danset til Michael Buble og Mariah Carey nede i stua, før vi plutselig havnet på eBay og bestilte masse julesaker hjem, haha! For en kveld, eller natt, rettere sagt. Tror jeg var i seng 4.30, kanskje nærmere fem. Men det var så koselig! Dagen etter rakk vi å dra til byen og Indre Havn på en liten luftetur før jeg måtte ta toet hjemover til Oslo igjen. Jeg kom meg tilbake til leiligheten og sovnet heldigvis tidligere i natt, jeg var nok en smule sliten etter forrige natts morsomheter!


Altså, mammas hjemmelagde kakao med krem – finnes ikke noe bedre!!

(Q) Er det flere som får julestemningen snikende inn?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg