gingerbread latte

Homemade gingerbread latte 
Denne kaffen var vel egentlig bare noe som kom til meg da jeg sto ved kjøkkenbenken og skulle lage meg en vanlig cafe latte, som jeg kanskje litt for ofte gjør. Jeg har prøvd å ikke ta helt av med julevarer enda, men noen ting har jeg sprukket på. Tidligere på dagen hadde jeg kjøpt en pose med peppernøtter fra TGR, og de smaker helt himmelsk. 
Rundt juletider er jeg såå glad i å gå på kafé, fordi de har så mange fantastiske jule-kaffer der. Blant annet gingerbread latte. En stor favoritt! Så jeg tok meg friheten til å prøve meg på en variant selv. 
Jeg lagde kaffe slik jeg alltid pleier, og puttet oppe et par/tre peppernøtter. Disse ventet jeg til hadde smuldret oppe slik at de bare blandet seg inn med kaffen, før jeg helte over skummet melk. Og jeg kan garantere: dette var ikke siste gang jeg lagde den! 


(Q) Fikk dere lyst til å teste den ut?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg