hot’n cold makeup-look

Lagde denne looken for en tid tilbake da jeg og Maren plutselig bestemte oss for å dra ut en søndags formiddag i hovedstaden for å leke classy. Det slår meg hvor ekstremt rutine sminke har blitt ettersom jeg bare står opp og sminker meg raskt før jeg smetter ut døra for å rekke skolen. Jeg elsker jo egentlig å utfordre meg litt, lage looker, leke med farger. Så det bestemte jeg meg for å endelig gjøre igjen. 
Jeg endte opp helt utenfor min egen komfortsone, med en skikkelig varme rød-oransje-toner på lokket, og kalde blåtoner på nedre vippekant. Men, nå elsker jeg looken!

(Q) Hva synes dere om looken?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg