krøpet under teppet

Hei, dere!

Det er skikkelig kaldt om dagen (!). Jeg har jo blitt veldig strømbevisst etter at jeg flyttet for meg selv, og unngår derfor å bruke varmeovnen på rommet mitt. Jeg pakker meg heller inn i lag på lag med klær og skjerf, eller jeg kryper under tepper. Det er så klart noe av det som er sjarmen med høsten, å kunne brette teppet over beina og sette seg til med en kopp te og en bok, men jeg har liksom ikke hatt roen til å gjøre det. Det er alltid noe annet jeg kan gjøre, og alltid noe bedre jeg kan bruke tiden på. Jeg må virkelig lære meg å slappe av bedre. For jeg sier jo ofte at jeg skal gjøre nettopp det, uten å faktisk roe meg ned. Hehe, litt dobbeltmoralsk der, altså. Men i går tok jeg meg i nakkeskinnet og satte alt annet på pause. Jeg dro frem favorittpleddet mitt, og lette frem noen gode bøker i bokhyllen. Følte jeg virkelig hadde høst-stemningen over meg, men det var så fint. Så, dersom dere er hakket bedre enn meg til å ta pauser og slappe av, vil jeg virkelig oppfordre dere til å gjøre dette litt oftere enn dere tror dere trenger. Det skal i alle fall jeg prøve!

(Q) Pleier dere å gjøre slikt som dette?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg