boklanseringer overalt, hele tiden

Hei!

Jeg har vel nevnt ved flere anledninger at jeg bare elsker å bo i Oslo, spesielt fordi det skjer så mye hele tiden. Man kan stort sett alltid finne arrangementer å dra på i siste liten, eller kulturrelaterte ting å gjøre spontant. Det skjedde aldri sånt i Larvik.. Jeg elsker å få med meg når det skjer ting rundt meg, og særlig hvis det gjelder ting eller temaer som interesserer meg. Der har med andre ord blitt en del bokbad eller boklanseringer på meg den siste tiden. Jeg elsker å dra på forfattermøter eller bokslipp for å høre forfattere, gjerne sammen med fagfolk, prate om bøker og andre viktige ting. For to dager siden var jeg på Universitetsbiblioteket for å høre forfatter Ole Jacob Madsen, som har skrevet boken “Generasjon Prestasjon – hva er det som feiler oss?” i samtale med psykiater Finn Skårderud, for å snakke om nettopp det temaet. Det var veldig interessant, og selve arrangementet var gjort skikkelig i stand med servering og champagne og alt sammen. Det var en av de bedre boklanseringene jeg har vært på!

(Q) Pleier dere å dra på slike arrangementer?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg