Oslo Raw

Hei, og god søndag!

I går jobbet jeg kveldsvakt på jobben, og var avgårde helt fra 16 til 23. Lørdagskvelden min røyk med andre ord, og jeg måtte få med meg hvem som forlot Skal vi danse over Instagram (noe jeg ble oppriktig provosert og lei meg over, altså Morten og Mai var de absolutte favorittene mine!!). Da jeg våknet i dag, hadde jeg ingen andre planer enn å se gårsdagens program i reprise, og en nøye planlagt kafétur med Maren. Vi har i evigheter hatt lyst til å dra innom Oslo Raw, rett og slett fordi det ser helt vanvittig ut der. Kaker, chia- og acaibowls man bare kan drømme om, og all verdens deilige smaker satt sammen, hehe. Vi har i alle fall drømt om det siden vi flyttet hit, og da passet det seg ekstra godt å unne oss den turen i dag. Og, kjære vene – for et sted, det er ikke uten grunn at de blir skrytt opp i skyene!! Det er den beste kafé-opplevelsen jeg har hatt, noensinne! Maren og jeg storkoste oss der, og ble rimelig raskt enige om at det ikke var siste gangen… Så hvis dere vil ha en liten anbefaling, here you go!

(Q) Har dere noen favoritt-kafeer i Oslo?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg