en fredag som satte standard

Hei!

I går hadde jeg fri hele dagen, og gjorde alt jeg kunne for å bruke den fridagen godt. Jeg hadde ikke engang tenkt tanken på å bevege meg utenfor leiligheten før klokka fire. Da fikk jeg en melding fra fine Vigdis som lurte på om jeg ville møte henne på Nationaltheateret. Hun har akkurat vært i praksis med studiet, og var ferdig i går – det måtte jo feires! Vi dro på kanskje Oslos kuleste pub, altså, doen der er bak en bokhylle. Det var så hyggelig der, både hele stemningen på puben, men også det å være sammen med Vigdis igjen! Da vi hadde tatt et par øl og skravlet en liten stund, måtte jeg videre ned til Aker Brygge. Der skulle jeg ta båten over til Nesodden for å komme meg til en konsert. Det var egentlig en konsert som skulle vært for en måned siden, men på grunn av Knud, ekstremværet altså, måtte de utsette (og flytte det inn i en kirke). Det var ingen ringere enn Unni Wilhelmsen som spilte, og jeg måtte bare få det med meg. Det var så fint, og jeg er så glad for at jeg fikk det med meg – for den dama har en stemme uten like, og er så deilig å være på konsert med. Det har jo blitt noen oppigjennom, mener jeg hehe.. Gårsdagen var, med andre ord, veldig fin og hyggelig og bra!!

(Q) Hva brukte dere deres fredag på?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Gratulerer så masse til Vigdis! ^^
      Også så bra at fredagen din i går ble en fin fredag. Selv er det leeeenge siden jeg var noe særlig glad i konserter. Men da jeg var barn så husket jeg at jeg syntes det var litt stas å være med mamma og pappa på Hanne Kroghs julekonserter i Oppdal kirke. Og det tror jeg nok hadde litt med å gjøre at jeg akkurat hadde sett, og forelsket meg i den gamle filmen “Reisen til julestjernen” som hun spilte hovedrollen i den gang da ^^
      Men i voksen alder har jeg aldri vært på en eneste konsert. Har litt med å gjøre at jeg ikke er så glad i å omgi meg med for mange mennesker på en gang, pluss at jeg ikke lengre har noe behov for å sitte eller stå og se på at folk spiller musikk i litt over en time, eller mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg