innleveringer og frister og ueksisterende krefter

Hei, og god mandag!

Det ble pangstart på denne uka da vi kom på skolen og gikk inn i andre uke med nyhetsproduksjon og redaksjonsarbeid. Forrige uke var litt hanglete, og ikke alle fikk gjort like mye, som betyr enda mer press og pushing på å levere ferdige nyhetssaker denne uka. Jeg ble også satt til jobben som deskavsnarlig, som vil si at jeg skal lese gjennom alle på min gruppe sine saker, og redigere eventuelle feil. Litt mye jobb, men jeg tar det på strak arm (hvert fall enn så lenge). Jeg ligger greit i rute med det jeg skal gjøre, men det er likevel mye arbeid, og jeg har ikke akkurat verdens største overskudd av krefter om dagen. Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men sikkert en god blanding av tung høstluft, dårlig vær og mye jobb med studiet i en periode framover gjør det litt ekstra vanskelig å sanke krefter. Men jeg får gjøre det beste ut av det, og tenke at jeg snart kan si meg ferdig med første bolk. Ha en fin mandag!

(Q) Har dere mye å jobbe med på skole/studier?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg