kuppet på Lille Tøyen

Heihei!

Gårsdagen ble relativt rolig etter den lille shoppingturen jeg begav meg ut på. Vi snakker sofakos med strikking, Skal vi danse og avslapping. Jeg har trivdes veldig godt med å bare holde meg inne i leiligheten uten å farte rundt ute på byen med masse planer. Jeg har kunnet gjøre de tingene jeg har villet i mitt tempo. Som å spontant kunne dra til Lille Tøyen på et superkult arrangement jeg kom over her om dagen, “Kuppet på Lille Tøyen”, hvor flere kjente profiler solgte unna klærne sine for en mye billigere penge. Jeg elsker jo loppemarked, og selv om det var litt høyere prisklasse her, var det jo merkeklær og veldig fine plagg de solgte. Jenny Skavlan, Live Nelvik og de andre var naturligvis der, og skravlet litt med oss som var der og handlet. Det var skikkelig koselig og lavterskel, og så klart litt stas å prate litt med de! Jeg fant en helt utrolig fin bluse som Jenny solgte, og en nyydelig kjole som har tilhørt Pia Tjelta (hun var riktignok ikke der, men solgte unna en del klær). Pia er heltinna mi, og det var veldig gøy å kunne kjøpe en kjole som har vært hennes – og mye billigere enn den en gang har vært. I kortere trekk: utrolig koselig dag med vellykket arrangement!


Ikke noe ideelt bilde, men bare see så fin den kjolen er… Jeg er forelska. 

(Q) Har dere vært på loppemarkeder i høst?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg