en digg start på dagen

Heisann!

Da jeg var i Sverige for to uker siden handlet jeg med meg masse spennende til kjøleskapet, blant annet et stoort beger med Propud i sjokoladesmaken. Jeg har ikke testet den ut tidligere, men tenkte at sjokolade aldri slår feil. Her om dagen testet jeg den ut, og toppet den med litt frosne bringebær. Det var så digg. Jeg ble helt hekta, og gikk vel gjennom boksen på noen dager, hehe! Det inneholder masse proteiner, og metter litt mer – i tillegg er det litt som å spise dessert til frokost, så det er jo ikke til å klage på!

(Q) Har dere testet det før?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg