veldig høst

Heihei!

Det merkes virkelig hvor godt høsten er sparket i gang nå om dagen. Det ligger blader overalt i veikantene, og St. Hanshaugen, som jeg går over for å komme til skolen hver dag, er fylt med fargerike løv som ligger rundt trærne. Det er så vakkert! Jeg tror aldri jeg kan få poengtert nok hvor glad jeg er i denne årstiden… Alle fargene som dukker opp, at man kan kle seg i tykkere klær og flere lag, og at man har unnskyldninger for å sitte inne med en kopp kaffe/kakao/te – you name it. Det er så deilig, alt sammen. Det eneste er bare at jeg går rundt og fryser konstant. Jeg er en skikkelig frysepinne, og prøver å kle meg i klær som holder meg varm, men lykkes dessverre ikke helt med det bestandig. I tillegg har jeg vært litt sliten og slakk siden forrige uke. Det tok på med både jobb og eksamen og fester, hehe. Så jeg prøver å hente meg litt inn igjen, men det er rett på’n igjen med nyhetsproduksjon denne uke og neste. Jeg vet ikke helt hvor mye tid jeg får til å slappe av, men det får gå sin gang. Det er vel sånn studentlivet er, ikke sant? Jeg kommer meg nok helskinnet gjennom 🙂

se på fiine St.  Hanshaugen da(!!)

(Q) Er det full høst der dere bor også?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg