ute-på-byen-torsdag

Heisann!

I dag tok jeg meg rett og slett en fridag. Vi hadde kun én økt med forelesning på studiet i dag fra halv ni til ti, og det orket jeg faktisk ikke dra til, så jeg holdt meg hjemme. Vi var vel flere om den tanken… I går var vi en gjeng fra klassen som dro ut på byen for å feire at vi var ferdige med eksamen. Erika kom en tur til meg for å vorse sammen før vi dro videre, og vi hadde det skikkelig koselig! Det ble en bra kveld, og vi fikk virkelig feiret første eksamen overstått. Formen var litt halvveis til morgenen i dag, men det gikk fort over da jeg omsider kom meg opp av senga. Jeg har egentlig hatt en skikkelig typisk søndag i dag: smått hangover, gjorde unna litt rydding og støvsuging, har brukt dagen til å se på serier – ja, og helgen har ikke mer enn akkurat startet! Videre i kveld skal Helene og jeg lage taco i tro fredagsånd og kose oss med gullrekka. Ha en fin fredagskveld ♥

(Q) Skal dere noe hyggelig i helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg