tilbake i hjembyen

Heisann!

De siste dagene har virkelig gått i ett… Jeg har dratt hjem på besøk til familien her i Larvik, og innså hvor lenge det faktisk er siden jeg flyttet. Jeg hadde ikke kjørt bil på to måneder, hadde ikke sett byen og forandringene på to måneder, og hadde ikke sett mange i familien på to måneder. Det er kanskje ikke  lenge, men jeg følte det hadde blitt en god stund siden jeg flyttet til Oslo. På fredag tok jeg toget hjem til Larvik og ble hentet på stasjonen av stesøstra mi, stor gjensynsglede der! Lillesøstra mi, Leah, hadde bursdag på fredag, så jeg var en tur innom hos mamma og de også for å si hei. Senere på kvelden dro jeg til en boklansering i Stavern. En av de dyktigste fotografene jeg vet om har, sammen med et team, gitt ut en ‘fotobok’ som er så ufattelig vakker… Lanseringen var så fin og koselig, jeg fikk pratet masse med flinke Mona, som er fotografen selv, og hele lokalet var så gjennomført i stilen. Utover kvelden beveget vi oss til Gule Galleriet, det hyggeligste utestedet/kafeen i Stavern, og festet videre der. En skikkelig vellykket kveld!

Altså, bare se på hvor nydelig og gjennomført alt var!!

(Q) Har dere vært på noen morsomme arrangementer i helga?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg