markeder og plater

Heisann!

I dag har jeg hatt en ganske fin søndag så langt. Jeg sto opp, hev meg i dusjen og kjørte på med ei litta self-care/spa-rutine før jeg tenkte på å gjøre noe mer med dagen. Litt senere fikk jeg lettet på meg, og kommet meg ut av leiligheten. Med musikk på ørene og akkurat passelig varmt høstvær gikk jeg meg en tur langs Akerselva ned til Grønland. Som jeg har sagt tidligere, er ikke Grønland akkurat et sted jeg vanker særlig mye, men jeg synes det er både koselig og praktisk å ta turen dit innimellom for å handle frukt og grønt, hehe! I går var jeg også ute en tur for å kikke litt i byen. Jeg hadde egentlig ikke planer om å handle noe, men på Youngstorget hadde de mange stands og boder med vintage-saker og ting. Jeg ble selvfølgelig helt betatt av alle CD-ene som var der, og ble stående for å se om jeg fant meg noen jeg likte i sikkert et kvarter! Til min store lykke hadde de masse plater jeg godt kunne drasset med meg hjem, men jeg måtte begrense meg litt, og lot det bli med to stykker. Jeg elsker sånne markeder!

(Q) Hva har dere gjort i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg