innevær

God formiddag (eller vi har vel kanskje hårfint bikket ettermiddag?)

I dag våknet jeg opp til solskinn utenfor vinduet mitt, noe som fikk meg til å rynke litt på nesa. Hva skjedde med stormen Knud? Da jeg gikk hjem fra skolen i går, rakk jeg ikke mer enn å akkurat komme inn døra hjemme før det begynte å bøtte ned. Virkelig, det var helt vanvittig. Stormen trådte i med full kraft, og jeg vet ikke med resten av landet, men vi hadde rødt varsel, og ble bedt om å holde oss innendørs. Som det høstmennesket jeg er, installerte jeg meg godt under et teppe med podcast, kaffe, garn og en hekleoppskrift foran meg. Det er så lenge siden jeg har heklet noe, og i går fikk jeg skikkelig lyst til å komme i gang igjen. Jeg satte i gang med en liten hekle-sjiraff og før Gullrekka var ferdig på TV-en, hadde jeg visst heklet ferdig et kosedyr, hehe. Jeg er så glad i ordentlig ruskevær når det gir en gyldig grunn til å holde seg innendørs – høsten er så koselig! 

(Q) Har dere også blitt rammet av Knud?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg