første kravene levert

Hei!

Denne starten på uka har virkelig gått fort. Jeg føler bare jeg våknet opp på mandag, blunket, og plutselig var det onsdag. Jeg har rukket å gjøre en god del, og kan endelig slappe litt av i noen dager før det er bånn gass igjen. Vi har jobbet med nyhetsproduksjon, som jeg har nevnt tidligere, og vi leverte fra oss sakene, samt en metoderapport, i går kveld. Vi har jobbet litt ulikt, men hele gårsdagen satt jeg på skolen sammen med noen andre fra gruppa og skrev ferdig. Det har vært gøy, men samtidig litt krevende med tanke på at vi skulle finne og skrive saker fra Oslo når vi ikke er så kjent med miljøene enda. Det var i alle fall veldig deilig å levere i går kveld! 
Den siste uka har jeg også vært på flere besøk hos Aftenposten. Jeg kom i dialog med de ganske tidlig etter studiestart, og vi har pratet litt sammen siden da. Jeg ble faktisk tilbudt tilkallingsvikariat der, og det har vi jobbet litt med de siste dagene. I dag gjorde vi nesten alt klart, og jeg har blitt kjent med rutiner, vaktene og flere av kollegene. Foreløpig er det bare snakk om en måneds tid med intensive vakter for å prøve seg litt i jobben, men så får vi se hva det blir til videre. Enn så lenge er jeg helt i ekstase – vikar i Aftenposten, liksom!!


Strikket forresten enda en “Mathildegenser” ferdig her om dagen, bare i brun! Den ble så fin..

(Q) Har dere mye å gjøre for tiden?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg