Ja, vi elsker

Heisann!

I går kveld gjorde jeg det jeg har drømt om siden jeg flyttet til Oslo: bestemte meg ganske spontant for å dra på et arrangement alene, bare for å kose meg. Det skjer jo alltid noe i Oslo, til forskjell fra Larvik, og det passer meg så bra! Jeg så at Ken André Ottesen, eller @badesken som de fleste kjenner fra Instagram, hadde slipp for boka “Ja, vi elsker” i går kveld – og det måtte jeg bare få med meg. Han er helt genial, og jeg storkoser meg med hver eneste post han deler. Hvis dere ikke følger han allerede, må dere seriøst få fart på sakene og gå inn på Instagram i dette øyeblikk. Bokslippet var på Ingensteds (elsker navnet forøvrig), og jeg var ute i litt god tid. Dermed ble jeg faktisk stående å snakke litt med forfatteren selv, og det var ganske stas. Spesielt når man er journalist, og yrket vårt daglig henges ut på insta’en hans, hehe. Selve slippet var veldig morsomt, og jeg er så glad for at jeg bare spontant bestemte meg for å ta turen!

(Q) Har dere vært på noen morsomme arrangementer i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg